Wprowadzone przez adw. Ewa Stępniewicz-Kwaśny

Silna marka

Komisja ds. wizerunku i współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalności pro bono kolejny rok poświęca pracy na rzecz budowania wizerunku silnej i nowoczesnej adwokatury m.in. przez strategię działań CSR [ang. Corporate Social Responsibility]. To kontynuacja strategii budowania silnej marki adwokatury. Wymaga dużego nakładu pracy przez wiele lat, wielu doświadczonych adwokatów i osób, które służą swoi czasem, wiedzą i umiejętnościami. Zawód adwokata powinien być rozpoznawalny i zdobywać uznanie społeczne. […]

Budujemy markę czyli czym Komisja Wizerunkowa zajmuje się na co dzień

Komisja ds. wizerunku i współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalności już kolejny rok z ogromną pieczołowitością buduje wizerunek adwokatury nowoczesnej i silnej w tym jakże trudnym okresie dla wszystkich zawodów prawniczych. Wyścig z czasem i umiejętnościami trwa. Komisja w ciągu ostatniego roku przeprowadziła szereg znaczących akcji budujących i ocieplających wizerunek adwokatów, wskazując że przyświecają nam pewne zasady i ideały zawodu liczącego już ponad 300 lat. Połączenie misji adwokatury z nowoczesnymi […]